Jesteście twarzami waszej firmy. Tylko dzięki wam instytucja nie jest tworem anonimowym i abstrakcyjnym. Kiedy patrzycie z perfekcyjnie wykonanych fotografii na swoich współpracowników, kontrahentów i klientów, ludzie nabierają przekonania, że podjęli słuszną decyzję – że współpraca z firmą ma sens. Jeśli wierzycie w magię słowa „profesjonalizm”, uwierzcie także, że tylko profesjonalna sesja fotograficzna skutkować będzie zdjęciami, które ułatwią wam kontakty z ludźmi.
Fotografia dla zarządów
Dla członków zarządu albo dla rad nadzorczych sesja fotograficzna może być zupełnie nowym doświadczeniem. Wprawdzie ich profesjonalizm jest nie do podważenia, jednak nie czują oni potrzeby udowadniania światu, że są fachowcami, specjalistami, managerami najwyższego szczebla. Tymczasem pakiet profesjonalnych fotografii, które wykorzystać można będzie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na pewno prędzej czy później okaże się niezbędny w kształtowaniu wizerunku firmy. Nie ma innej możliwości zyskania dobrej jakości zdjęć zarządu firmy, jej rady nadzorczej czy szeregowych pracowników niż zorganizowanie profesjonalnej sesji fotograficznej.
Magazyny branżowe i lifestylowe
Im dalej od firmy, tym bardziej bezbłędny musi być biznesowy wizerunek. Tylko w bezpośrednich kontaktach z podwładnymi i przełożonymi człowiek ma szansę panować na swoim z trudem wypracowanym wizerunkiem. Kiedy w grę wchodzą komunikaty, wywiady czy reportaże zapośredniczone przez media tradycyjne i elektroniczne, w tym magazyny branżowe i lifestylowe, wizerunek może nam wymknąć się spod kontroli. Wystarczą kiepskie fotografie, dowodzące, że oszczędzamy na profesjonalnych sesjach fotograficznych. Pakiet zdjęć dla prasy kolorowej niezbędny jest w portfolio każdego członka zarządu czy rady nadzorczej firmy. Nigdy nie wiadomo, kiedy dziennikarze poproszą nas o fotografię ilustracyjną do wywiadu czy tekstu na temat firmy. A jeśli sami przysyłają fotografa, który ma zrobić zdjęcia w 15 minut – to zazwyczaj jest to strzał w stopę.
Fotografia dla przedsiębiorstw
Sesja fotograficzna nie ominie także prezesa. Portret, pełna sylwetka na tle studyjnym oraz w biurowych wnętrzach lub w plenerze to pakiet, który spełni swoje zadanie w komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, w materiałach promocyjnych oraz prasowych. Im bardziej spójny i profesjonalny wizerunek, tym ciekawszym doświadczeniem dla prezesów bywa sesja plenerowa, podczas której udaje się zbudować image mniej oficjalny, cieplejszy, bardzo przydatny w kontaktach z magazynami lifestylowymi a zwłaszcza social mediami.
Indywidualna fotografia zarządu
Indywidualne sesje fotograficzne w Warszawie to codzienna praca wielu profesjonalnych fotografów, ale nie każdy zespół składa się z najlepszych freelancerów pracujących w największych polskich tytułach prasowych i telewizjach. Nasze doświadczenie zdobyte w pracy z osobami znanymi, ekscentrycznymi ale przede wszystkim utalentowanymi procentuje w pracy z branżą biznesową. My rozumiemy obraz i wiemy jak nim zarządzać. Naturalne fotografie podkreślające urodę i profesjonalizm to we współczesnym świecie niezbędny element kreowania wizerunku, bez którego trudno myśleć o kontaktach z mediami tradycyjnymi i elektronicznymi.
Profesjonalna fotografia dla zarządów
Sesja zdjęciowa angażuje nie tylko fotografa i osobę fotografowaną. Aby efektem sesji były w pełni profesjonalne zdjęcia, potrzebna jest współpraca stylisty, makijażysty i fryzjera. Ich rola doradcza jest nie do przecenienia – o tym jak widzi nas oko obiektywu przesądza właśnie ich zaangażowanie i doświadczenie. To oni patrzą na modela chłodnym okiem a potem umiejętnie tuszują mankamenty i wydobywają zeń to, co najlepsze. Samodzielne przygotowanie się do sesji fotograficznej mija się z celem już choćby dlatego, że ogólnodostępne kosmetyki nie zawsze sprawdzają się w pracy z obiektywem. Warto więc na chwilę oddać… pakiet kontrolny w ręce ludzi, którzy się na tym znają.
Tematyczne fotografie dla zarządów
Kiedy już okaże się, że oswoiliśmy obiektyw i współpraca z fotografem układa się bardziej niż pomyślnie, warto zorganizować sesję tematyczną. Biznesmenem się jest, a [wstaw dowolne słowo określające np. twoją pasję] się bywa. Warto mieć w swoim portfolio także mniej oficjalne bardziej osobiste fotografie. To one dodają smaczków historii naszej firmy i nas samych, pokonujących kolejne szczeble kariery.