Mowa jest srebrem, milczenie złotem, fotografia – sednem.
Kiedy jednak macie do opowiedzenia historię pełną zwrotów akcji i spektakularnych wydarzeń, a taka jest przecież historia waszej firmy, lepiej zamienić aparat fotograficzny na kamerę.
To charakter firmy, produktu czy usługi przesądza o tym, czy warto nakręcić film korporacyjny lub angażujący spot reklamowy, który przyciągnie bardziej, niż tysiąc słów lub tysiąc zdjęć.
Przede wszystkim pokażecie światu jak pracujecie, jak wyglądają wasze biurka, jaki kocioł jest w waszej firmie, kiedy cichnie burza mózgów i zaczynacie przekuwać słowa w czyny.
Ponadto, pokażecie jak się bawicie, integrujecie, odnajdujecie przyjemność we wspólnym spędzaniu czasu, kiedy przy sobocie po robocie możecie wstać zza biurek, ale wciąż czuć się drużyną grającą do jednej bramki
Nasz zespół składa się z najlepszych freelancerów pracujących w największych polskich tytułach prasowych i telewizjach. W naszym gronie znajdują się fotografowie, producenci, filmowcy, fryzjerzy, styliści i makijażystki. Moglibyśmy powiedzieć, że zjedliśmy zęby na kręceniu filmów, ale wolimy mówić, że kamera kocha każdego, z kim współpracujemy. Im większe macie wobec nas wymagania, tym lepiej.
Lubimy wyzwania, wysoko ustawione poprzeczki i nietypowe zlecenia.
Lubimy klientów ekscentrycznych, którzy są chętni do eksperymentowania i improwizacji.
Lubimy specyfikę przekazu filmowego: skrót myślowy, operowanie światłem, symbolem, niedopowiedzeniem.