Możecie być tylko nazwiskami, danymi personalnymi na tabliczkach przy biurach poszczególnych działów albo listą osób w zakładce „O nas” na internetowej stronie firmy. Ale ludzie, którzy mają ochotę korzystać z jej usług, woleliby zobaczyć wasze twarze. Imię, nazwisko i twarz to najlepsza wizytówka – to gwarancja, że każdy, kto będzie szukał kontrahenta, partnera, współpracownika w waszej branży, chętnie rozpocznie rozmowy.

Fotografia biznesowa odchodzi od starych utartych wzorców, zgodnie z którymi pracownicy firmy, zwłaszcza pracownicy najwyższego szczebla, powinni wyglądać na zdjęciach statecznie i śmiertelnie poważnie. Że ich twarze powinny stwarzać stosowny dystans, bo tylko taki chłodny wizerunek potwierdza fachowość firmy i jej pracowników.

Ciekawe i… ciekawsze twarze firmy

Nowoczesna fotografia biznesowa stawia na naturalność modeli oraz ich ciepły, empatyczny wizerunek, który stworzyć i podtrzymać można właśnie dzięki umiejętnie wykonanym zdjęciom. Sesja fotograficzna dla pracowników firm przybiera więc często charakter spotkania towarzyskiego, podczas którego modele i modelki, makijażyści, styliści oraz fotograf wspólnie zastanawiają się, jaki wizerunek będzie działał na korzyść firmy najefektywniej.

Z obu stron obiektywu stoją specjaliści najwyższej klasy i mają świadomość, że wykreowanie przyjaznego ale i maksymalnie profesjonalnego wizerunku firmy wymaga odrobiny umiejętności aktorskich oraz dystansu do samego siebie. Za sloganem „firma to my” kryją się ludzie o ciekawych życiorysach, które odciskają swoje piętno na każdej twarzy – dla fotografa nie ma twarzy ładnych i brzydkich, są tylko ciekawe i… ciekawsze.

zdjęcie biznesowe kobiece

Portret biznesowy ma więc stać się z założenia portretem ciekawym – przyciągającym uwagę, intrygującym, ale też zabawnym i zdystansowanym. Wydobycie z modeli tego, co najlepsze to zadanie dla fotografa, który już na wejściu umie wyobrazić sobie stająca przed nim grupę ludzi jako zespół, a nie przypadkową zbieraninę modeli, z których każdy ma ochotę wypaść na fotografii lepiej niż inni.

Portret firmy – portret ludzi

Twoja firma powinna wykonać portret biznesowy właśnie po to, żebyście zdali sobie sprawę z faktu, że jesteście grupą, zespołem, zgranym kolektywem, który gra do jednej bramki. Przyjrzenie się sobie na dobrze wykonanym zdjęciu biznesowym może sprawić, że miejsce pracy przestanie wam się kojarzyć wyłącznie z codziennymi obowiązkami, a zacznie także z ludźmi, dla których wybraliście właśnie tę, a nie inną firmę.

Rzut oka na zdjęcie biznesowe, na którym wszyscy jesteście uśmiechnięci i zrelaksowani, przypomni o tym, że nowoczesny styl zarządzania firmą zdaje egzamin także u was. Że mimo różnych stanowisk, kompetencji oraz zakresu obowiązków, jesteście przede wszystkim doskonale zgranym zespołem, w którym jeden za wszystkich i wszyscy za jednego. Jeśli zauważycie to wy, pracownicy, pomyślcie co zauważyć może klient widzący taką właśnie wizytówkę firmy.

Z profesjonalnej fotografii biznesowej spoglądają na niego ludzie budzący zaufanie. Ludzie, z którymi chce się rozmawiać, negocjować, dyskutować, współpracować. Ludzie, którzy lubią siebie nawzajem i każdego gościa bądź nowego pracownika firmy traktują z szacunkiem i życzliwością.

Mężczyzna na zdjęciu biznesowym

A wszystko zaczęło się od tego, że zapadła decyzja o wykonaniu portretu biznesowego. Że postanowiliście skończyć z anonimowością i zasłanianiem się logo firmy. Że uznaliście wasze twarze i sylwetki za warte pokazania wszystkim, którzy pojawią się w progach waszej instytucji. To była słuszna decyzja. Dobrze, że wasz wybór padł właśnie na nasz zespół.

Nasze fotografie biznesowe są perfekcyjne pod względem technicznym, ale też uznawane za ciepłe, trafnie oddające charakter modeli i modelek oraz reprezentowanych przez nich instytucji. Sportretujemy was wiernie ale i pięknie – fotografia biznesowa to nie przekład literacki, o którym mówi się, że wierny nie jest piękny, a pięknemu daleko do wierności. Nasi mistrzowie obiektywu oraz specjaliści od stylizacji udowodnią wam, że dopóki to wy jesteście twarzami firmy, wszystko idzie w dobrym kierunku – bo firma to Wy.