Media społecznościowe wprowadziły nową zasadę w prawie każdej dziedzinie naszego życia: człowiek bez fotografii jest rzadko spotykanym zjawiskiem, a w dziedzinie zawodowej brak wizerunku jest po prostu podejrzany. Skoro tak bardzo potrzeba zdjęć , warto zadbać o to żeby były one najlepsze.

Wykreowanie wizerunku człowieka biznesu, godnego zaufania i biegłego w relacjach interpersonalnych to zadnie dla wielu osób. Kluczową postacią jest oczywiście sam zainteresowany, który musi nabyć określone kompetencje społeczne. Często nie jest w stanie sam zdecydować o kierunku rozwoju osobistego, zatrudnia więc osoby umiejące popatrzyć na zachodzący proces z dystansu: coacha, stylistę, psychologa i… profesjonalnego fotografa.

Fotografia biznesowa dla zarządów

Wbrew powszechnemu przekonaniu profesjonalna sesja fotograficzna ma dla osób obracających się w kręgach biznesowych duże znaczenie. Nie jest ona objawem megalomanii, a wyrazem świadomości. Strategia ta ma szanse powodzenia tylko, gdy uzyskane zdjęcia będą perfekcyjne pod względem technicznym oraz umiejętnie eksponujące wizerunek bohatera czy bohaterki jako osoby w pełni profesjonalnej, ale i naturalnej, otwartej. Wizerunek powinien być spójny i względnie trwały. Oznacza to ni mniej, ni więcej niż konieczność okresowych sesji fotograficznych dla członków zarządu, dla rad nadzorczych czy szeregowych pracowników korporacji. Wszyscy oni, ze względu na status firmy oraz bez względu na zajmowany w hierarchii szczebel muszą prezentować się jako osoby kompetentne, obeznane z dress codem oraz godnie reprezentujące instytucję.

Przykład zdjęcia biznesowego zarządu

Przykład zdjęcia biznesowego zarządu

Przykład zdjęcia biznesowego zarządu

Magazyny branżowe i lifestylowe

Każda sesja dla prasy branżowej wymaga współpracy ze stylistą. Jeśli chcemy opowiedzieć komuś o sobie w sposób na tyle wciągający, że będzie ciekaw ciągu dalszego naszej historii, poluzujmy kołnierzyk, odepnijmy mankiety i oddajmy się w ręce profesjonalnego stylisty oraz doświadczonego fotografa. Dystans do siebie i zaufanie do fachowców zawsze przynosi dobre efekty.

W przypadku sesji dla prasy kolorowej często zachodzi potrzeba złagodzenia wizerunku. Doświadczenie fotografa jest w tym wypadku nie do przecenienia: potrafi on sprawić, że indywidualna sesja skutkuje pełnymi ciepła zdjęciami pokazującymi człowieka biznesu z zupełnie innej, nieznanej szerszej publiczności, strony. I wtedy wszyscy zaczynają się zastanawiać: co jeszcze ma do powiedzenia światu ten niezwykły człowiek…?

Przykład fotografii biznesowej do magazynu branżowego i lifestylowego

Przykład fotografii biznesowej do magazynu branżowego i lifestylowego

Przykład fotografii biznesowej do magazynu branżowego i lifestylowego

Fotografia biznesowa dla przedsiębiorstw

Każdy wywiad, prospekt reklamowy, artykuł w prasie branżowej okraszony efektami profesjonalnej sesji fotograficznej jest krokiem na drodze ku budowaniu jeszcze lepszych relacji z kontrahentami oraz klientami. Nie bez powodu mówi się, że sukces firmy ma twarz jej prezesa.

Indywidualna fotografia biznesowa

Profesjonalny fotograf potrafi wydobyć z modela wewnętrzne piękno i ciepło, które sprawiają, że nawet w najsilniejszym biznesowym graczu dostrzegamy osobę etyczną, wrażliwą i rzetelną. Jeśli więc w naszym biznesowym portfolio mamy już oficjalne zdjęcia wykorzystywane w kontaktach z mediami, warto pokusić się także o naturalną sesję fotograficzną, i indywidualne fotografie które wykorzystamy na mniej formalne okazje.

Indywidualna fotografia biznesowa

Indywidualna fotografia biznesowa

Indywidualna fotografia biznesowa

Profesjonalna fotografia dla biznesu

Współpraca z profesjonalnym fotografem ma w sobie coś z psychoterapii. Doświadczony mistrz obiektywu sprawia, że sesja zdjęciowa staje się przyjemnością, kreacją, burzą mózgów; że przestajemy się spinać i nieustannie myśleć o mankamentach swojej urody czy braku obycia przed obiektywem. Profesjonalne fotografie często wydatnie podnoszą samoocenę i sprawiają, że zaczynamy wierzyć, iż nasz wizerunek osób kompetentnych, rzeczowych i komunikatywnych to nie jedynie maska, ale nasz najgłębsza – nareszcie dobrze widoczna – natura. Że nasza historia, historia naszej firmy i naszych osiągnięć układa się w spójną opowieść, a storytelling jako metoda komunikacji nareszcie zaczyna mieć rację bytu.

Tematyczne fotografie biznesowe

Sesja tematyczna to okazja do zaprezentowania się światu zgodnie z własnymi i tego świata oczekiwaniami. Profesjonalny fotograf umie wypośrodkować i wie, w jaki sposób budować strategię komunikacji z klientami, żeby pokazać im jednocześnie swoje najbardziej profesjonalne i najbardziej empatyczne oblicze.